مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-02ورزشي

اسلامی: برخی ملی پوشان بسکتبال در حد بازیکن مبتدی بودند/ نباید احساسی نقد کرد


کارشناس بسکتبال ایران ضمن با بیان اینکه نباید تیم ملی ایران را احساسی نقد کرد، معتقد است که برخی ملی پوش و نفرات دو ملیتی در حد یک بازیکن مبتدی در المپیک کار کرده اند.

- کارشناس بسکتبال ایران ضمن با بیان اینکه نباید تیم ملی ایران را احساسی نقد کرد، معتقد است که برخی ملی پوش و نفرات دو ملیتی در حد یک بازیکن مبتدی در المپیک کار کرده اند.

محمدرضا اسلامی در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات المپیک 2020 توکیو، اظهار کرد: به نظر من این اتفاق از این جهت که تیم ایران در جمع 12 تیم برتر دنیا بود یک موفقیت به شمار می رود و باید در نظر بگیریم که اختلاف بسکتبال در قاره های آمریکا و اروپا با قاره آسیا بسیار زیاد است.

البته این روزها کشورهایی چون ژاپن، چین و کره تلاش می کنند تا خودشان را نزدیک کنند اما فعلا این فاصله وجود دارد و باید به صورت کارشناسی در این مورد بحث شود تا اختلاف سطح تیم ها را مشخص کند.

او در مورد عملکرد بازیکنان ایران نیز گفت: از منظر دیگر همه می دانیم که تیم ایران یکی از با تجربه ترین تیم های حاضر در این مسابقات بود و شاید انتخاب یکسری نفرات هم با نقدهایی همراه بود که بنده به آن ورود نمی کنم چون باید به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: برخی ملی پوشان بسکتبال در حد بازیکن مبتدی بودند/ نباید احساسی نقد کرد

اسلامی: برخی ملی پوشان بسکتبال در حد بازیکن مبتدی بودند/ نباید احساسی نقد کرد