مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-02اقتصادي

سهمیه 1000 واحدی اسدآباد در احداث مسکن روستایی


رییس بنیاد مسکن اسدآباد از سهمیه 1200 واحدی امسال اسدآباد در احداث مسکن روستایی خبر داد و گفت: از این میزان سهمیه شهرستان برای ساخت مسکن روستایی 719 واحد سهمیه به بانک ها داده شده است .

- ایسنا/همدان رییس بنیاد مسکن اسدآباد از سهمیه 1200 واحدی امسال اسدآباد در احداث مسکن روستایی خبر داد و گفت: از این میزان سهمیه شهرستان برای ساخت مسکن روستایی 719 واحد سهمیه به بانک ها داده شده است .

محمد کرم معصومی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تاکنون از 11هزار و 400 واحد مسکونی روستایی این شهرستان، 5110واحد مسکن روستایی معادل 44 درصد مقاوم سازی شده اند، افزود: در دو سال گذشته به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی و همچنین عدم افزایش سقف تسهیلات با رکود ساخت و ساز در بخش مسکن روستایی مواجه شده بودیم که در سال جاری با افزایش سقف تسهیلات، استقبال خوبی از سوی متقاضیان برای استفاده از تسهیلات مسکن روستایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به میزان مبلغ تسهیلات مسکن روستایی خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات مسکن روستایی یکصد میلیون تومان با بازه زمانی 20 ساله و با نرخ پنج درصد بوده که متقاضیان می توانند بعد از تکمیل پرونده و ارسال آن از سوی این اداره به بانک با ارائه سند روستایی و یا ضامن زنجیره ای تسهیلات مقاوم سازی مسکن خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 1000 واحدی اسدآباد در احداث مسکن روستایی

سهمیه 1000 واحدی اسدآباد در احداث مسکن روستایی