مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-02اقتصادي

افتتاح دو ایستگاه مترو تا پایان شهریور درصورت تزریق فوری منابع


برنامه های اجرایی شرکت مترو تهران در 50 روز باقی مانده از تابستان امسال مشخص بوده و در صورت تامین به موقع منابع مالی، رخدادهای قابل توجهی در شبکه راه آهن ریلی پایتخت شکل خواهد گرفت.

- برنامه های اجرایی شرکت مترو تهران در 50 روز باقی مانده از تابستان امسال مشخص بوده و در صورت تامین به موقع منابع مالی، رخدادهای قابل توجهی در شبکه راه آهن ریلی پایتخت شکل خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی امام مدیر عامل شرکت مترو ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با وجود آنکه هنوز کل پول حاصل از فروش اوراق مشارکت سال 1398 توسط بانک رفاه آزاد نشده و از طرفی منتظر دریافت وجوه اوراق مشارکت سال 1399 هستیم اما برنامه های اجرایی شرکت مترو با همت دست اندرکاران امر در حال پیگیری است و امیدواریم در روزهای باقی مانده از تابستان سال جاری ، شاهد به ثمر نشستن برخی از تلاش های صورت گرفته باشیم.

امام در ادامه با اشاره به افتتاحیه های 50 روز پیش رو گفت: در صورت تزریق فوری منابع مالی مورد نیاز، ابتدا ورودی های جدید ایستگاه های برج میلاد و مهدیه را به بهره برداری خواهیم رساند و در ادامه، در شهریور ماه افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط 6 و احتمالا ایستگاه تقاطعی توحید در خط 7 را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو ایستگاه مترو تا پایان شهریور درصورت تزریق فوری منابع

افتتاح دو ایستگاه مترو تا پایان شهریور درصورت تزریق فوری منابع