مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-02فرهنگي

جشنواره «فرفره» برگزیدگانش را شناخت


جشنواره فرهنگی هنری فرفره «کودکان و دوران کرونایی» با اعلام برگزیدگان در چهار بخش داستان کوتاه، شعر، نقاشی و عکاسی به کار خود پایان داد.

- جشنواره فرهنگی هنری فرفره کودکان و دوران کرونایی با اعلام برگزیدگان در چهار بخش داستان کوتاه، شعر، نقاشی و عکاسی به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه جشنواره فرفره، در اولین دوره این رویداد بیش از 400 اثر در چهار بخش داستان کوتاه، شعر، عکس و نقاشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و اعضای هیئت انتخاب بر اساس قوانین جشنواره، گروه بندی سنی صاحبان آثار، ارتباط با موضوع محوری جشنواره و همچنین سطح کیفی، 10 اثر در بخش داستان کوتاه بزرگسال، 10 اثر در بخش داستان کوتاه کودکان و نوجوانان، 10 اثر در بخش شعر بزرگسال، 6 اثر در بخش شعر کودکان و نوجوانان، 8 اثر در بخش نقاشی خردسال، 22 اثر در بخش نقاشی کودکان، 9 اثر در بخش نقاشی نوجوانان، 15 اثر در بخش عکاسی بزرگسالان و 26 اثر در بخش عکاسی کودکان و نوجوانان را واجد شرایط برای مرحله داوری شناختند.

سپس هیئت داوران جشنواره فرفره؛ فریدون عموزاده خلیلی (رییس هیئت داوران)، علی خانجانی(داوری بخش شعر و داستان)، علیرضا کریمی صارمی (داوری بخش عکس)، معصومه یزدانی (داوری بخش شعر و داستان)، زهرا موسوی (داوری بخش شعر) و هدی حدادی (داوری بخش نقاشی)، پس از باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «فرفره» برگزیدگانش را شناخت

جشنواره «فرفره» برگزیدگانش را شناخت