مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-02اجتماعي

سایه عادی انگاری بر موج پنجم کرونا/ دل به دلتا ندهیم


انگار نه انگار در پیک پنجم کرونا قرار داریم، رفتار مردم به گونه ای است که انگار هیچ خبری از کرونای دلتا وجود ندارد، تعدادی از مردم بدون ماسک از کنار یکدیگر با خیال راحت عبور می کنند و مثل آن است که به هیچ عنوان به این ویروس مبتلا نمی شوند.

- ایسنا/خراسان شمالی انگار نه انگار در پیک پنجم کرونا قرار داریم، رفتار مردم به گونه ای است که انگار هیچ خبری از کرونای دلتا وجود ندارد، تعدادی از مردم بدون ماسک از کنار یکدیگر با خیال راحت عبور می کنند و مثل آن است که به هیچ عنوان به این ویروس مبتلا نمی شوند.

فاصله گذاری اجتماعی که یکی از مهمترین مولفه های رعایت پروتکل های بهداشتی است نیز خبری از آن نیست و در مکان های عمومی همچون صف های نانوایی، ایستگاه اتوبوس و .

مردم خیلی دوستانه کنار یکدیگر می ایستند و شروع به صحبت کردن با یکدیگر می کنند.

اگر سری به پارک ها و بوستان های شهر بجنورد بزنیم پروتکل های بهداشتی به طرز جالب تری رعایت می شود، به عنوان مثال در پارک ملی باباامان و بوستان ملی بش قارداش خودروها اجازه ورود به داخل پارک را ندارند، اما با حجم تعداد زیادی از خودروهای پارک شده در پشت راه بند این دو پارک مواجه می شویم و خودسرنشینان اسباب و اثاثیه خود را به داخل پارک برده و همه در کنار یکدیگر نشسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه عادی انگاری بر موج پنجم کرونا/ دل به دلتا ندهیم

سایه عادی انگاری بر موج پنجم کرونا/ دل به دلتا ندهیم