مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-02سياسي

غیبت قالیباف هنگام تصویب «طرح صیانت» معنادار بود


اگر رییس مجلس بخواهد جانب هر دو را بگیرد، مستلزم دادن هزینه است، اما قالیباف نمی خواهد این هزینه را پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جلال میرزایی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا، گفت: در تصویب قوانین اصلاً توجهی به افکار عمومی و بازخورد ها ندارند که همین امر باعث می شود قوانینی وضع شود که زمینه اجرایی برای آن فراهم نباشد.

درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی که دسترسی جامعه را نسبت به فضای مجازی محدود و در برخی از موارد سلب می کند و همین امر موجب ایجاد نارضایتی عمومی شده است، گفت: در هر حکومتی، هنگامی که قوای آن مانند مجریه، قضاییه و مخصوصاً مقننه یا همان مجلس بخواهند برای رفاه مردم، حل مشکلات و برطرف کردن خلاء ها قانون گذاری کنند، باید یک همه پرسی درباره آن بگذارند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در نظام های دموکراتیک هر کدام از قوا که سعی می کنند تصمیماتی را بگیرند، قبل از تصویب آن را در معرض افکار عمومی قرار می دهند تا مشاهده کنند بازخورد ها چیست؟ نخبگان و نیرو های ذی نفوذ درباه آن چه می گویند و افراد جامعه درباره آن چه قضاوتی می کنند؟ وی ادامه داد: جوامع دموکراتیک بازخورد ها را جمع بندی می کنند اگر مشاهده کنند مخالف بسیار زیاد است و جامعه مخالفت می کند آن طرح را تصویب نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت قالیباف هنگام تصویب «طرح صیانت» معنادار بود

غیبت قالیباف هنگام تصویب «طرح صیانت» معنادار بود