مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-02سياسي

فارس در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس خوش درخشید


رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی گفت: در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی متوسطه اول که به میزبانی استان یزد برگزار شد، - ایسنا/فارس رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی گفت: در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی متوسطه اول که به میزبانی استان یزد برگزار شد، مربیان و مشاوران فارس خوش درخشیدند.

روح الله سخایی دوشنبه 11 مرداد به خبرنگاران گفت: هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با هدف ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس نوین و به روز و همچنین اصلاح و تغییر نگرش شیوه های سنتی در تدریس وتشویق و ترغیب دبیران در استفاده از روشهای نوین و فعال در امر تدریس برگزار شد.

او با بیان اینکه در این دوره از جشنواره 4 نفر از همکاران پرورشی و مشاوره آموزش و پرورش فارس، حائز مقام ششم کشوری شدند، گفت: حمیرا دهقانی از منطقه خشت و کمارج، سعید عزیز و سهیلا فرهمند از ناحیه 2 شیراز و اعظم افضلی از ناحیه4 شیراز از مقام آوران این مسابقات بودند.

سخایی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، کسب این مقام ها از طرف همکاران سخت کوش و پر تلاش در سطح کشور قابل تحسین و ستودنی است و یقینا از این عزیزان به نحو شایسته تجلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس خوش درخشید

فارس در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس خوش درخشید