مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-02سياسي

48 هزار دُز واکسن کرونا وارد بیرجند می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با پیگیری انجام شده 48 هزار دُز واکسن کرونا دوشنبه وارد بیرجند می شود که 20 هزار دز از نوع کوو ایران برکت است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با پیگیری انجام شده 48 هزار دُز واکسن کرونا دوشنبه وارد بیرجند می شود که 20 هزار دز از نوع "کوو ایران برکت" است.

محمد دهقانی فیروزآبادی، روز گذشته 10 مرداد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد واکسن از نوع سینوفارم، آسترازنکا و کووبرکت است و با ورود آنها گروه هایی که به تازگی اعلام شده اند از جمله معلمان، اساتید دانشگاه، خبرنگاران و رانندگان جاده ای از واکسن کرونا در کنار سایر گروه های هدف سنی بهره مند خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: تاکنون 84 درصد گروه هدف 80 سال به بالا در استان خراسان جنوبی واکسینه شدند و بقیه بدون نوبت در صورت حضور در مراکز تجمیعی، واکسینه می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: تاکنون 19.

3 درصد جمعیت بالای 18 سال استان واکسینه شدند و برخی استان ها هنوز در ردیف چهار درصد هستند که وضعیت بهتری نسبت به سایر استان ها داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 هزار دُز واکسن کرونا وارد بیرجند می شود

48 هزار دُز واکسن کرونا وارد بیرجند می شود