مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-02سياسي

پیوند اجتماعی مردم جامعه با حل مشکلات یکدیگر مستحکم می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در طرح مهرواره همدل با توجه به رابطه محله محوری تلاش می شود تا پیوندهای اجتماعی میان مردم جامعه از مسیر حل مشکلات یکدیگر، - مستحکم تر شود.

حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح مردمی مهرواره محله همدل در استان خوزستان از بدو شروع با هماهنگی ها و اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شد و جلسات مختلفی نیز با رؤسای ادارات در سراسر استان در این راستا برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، همراهی میدانی رؤسای ادارات و کنشگران فرهنگی توسط راهیاران استانی را از مهم ترین اقدامات انجام شده در اجرای این مهرواره برشمرد و افزود: با همراهی و همکاری مؤثر راهیاران استانی و با هماهنگی هایی که با ادارات تبلیغات اسلامی انجام شد، کنشگران فرهنگی که به دنبال نظام مسائل و حل مشکلات محلات خود بودند، شناسایی شده و در یک رقابت شهرستانی با حضور دستگاه های مختلف فرهنگی در یک نظام اداری متقن، متشکل از نمایندگان 11 ارگان فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری مهرواره محله همدل تصریح کرد: از مهم ترین ضرورت های اجرای این مهرواره این است که محوریت با فعالیت هایی است که خاستگاه آنها مسجد است و نکته حائز اهمیت دیگر این است که در این طرح با توجه به رابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند اجتماعی مردم جامعه با حل مشکلات یکدیگر مستحکم می شود

پیوند اجتماعی مردم جامعه با حل مشکلات یکدیگر مستحکم می شود