مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-02سياسي

مجتمع خدماتی سمنان در مرز مهران احداث می شود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: قطعه زمینی در مهران در اختیار استان سمنان قرار داده شده تا بتوانیم شاهد ایجاد یک مجتمع خدماتی به نام استان در آن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم و هر تصمیمی که در این ستاد اتخاذ و ابلاغ شود قابل انجام خواهد بود، تاکید کرد: برای برگزاری مراسم اربعین امسال سه گزینه در نظر گرفته شده که ابتدا عدم اعزام زائران، همچون سال گذشته است.

وی با بیان اینکه دومین سناریو اعزام زائران و مواکب و حالت سوم که حالتی بینابین دارد اعزام موکب برای خدمات رسانی زائران عراقی است، افزود: هر کدام از این سه تصمیم ابلاغ شود قاعدتاً در ستاد اربعین استان سمنان نیز عملیاتی خواهد شد.

احتمال اعزام زائران یا موکب ها وجود دارد عضو ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه اگر اعزام احتمالی زائران اعلام شد تمامی شهرستان ها تلاش کنند تا اعزام ها به صورت کاروانی و گروهی انجام شود، افزود: قطعه زمینی در مهران در اختیار استان سمنان قرار داده شده که لازم است هر چه سریع تر عملیات عمرانی مربوط به مجموعه خدماتی استان در آن آغاز شود خجسته پور با بیان اینکه تثبیت مکان این مجموعه خدماتی از طریق حمایت چهار شهرداری بزرگ استان انجام خواهد شد، ابراز داشت: تلاش شود تا از مساعدت خیران برای تثبیت مکان مجموعه خدماتی در استان ایلام استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع خدماتی سمنان در مرز مهران احداث می شود

مجتمع خدماتی سمنان در مرز مهران احداث می شود