مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-02اقتصادي

قیمت مزایده برج های دوقلو چقدر است؟/ پیشرفت 15 درصدی پروژه پس از 11 سال


در شورای شهر پنجم عدد 4 هزار و 440 میلیارد تومان برای مزایده برج های دوقلو پیشنهاد و مصوب شد که در شورای ششم مزایده با عدد مذکور در فراخوانی گسترده در سراسر کشور اعلام می شود تا بتوانیم با فروش برج منابع مالی و زیرساخت های مورد نیاز را تأمین کنیم.

- بهادر عبدالغنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: کار ساخت برج های دو قلو از سال 89 در شهرداری شهرکرد آغاز شد و قرار بود شهرداری بر اساس توان داخلی و اوراق مشارکت با هزینه اولیه 40 میلیارد تومان کار خود را آغاز کند اما به سرانجام نرسید و یک فرآیند پیچیده با گودبرداری به عمق 24 متر، زیربنای 80 متر در زمین 6 هزار متری آغاز شد.

شهردار شهرکرد افزود: سال 94 سررسید بازپرداخت اوراق مشارکت بود که شهرداری برای تسویه این بدهی مجبور شد از بانک شهر مبلغ 40 میلیارد تومان تسهیلات بگیرد همین امر سبب شد که در پرداخت اقساط شهرداری از لحاظ مالی و توانایی توفیقی حاصل نشد و از کل پروژه تنها 11 سقف آن اجرایی و به دلیل برآورده نشدن منابع مالی کار تعطیل شد.

وی ادامه داد: تسویه وام بانک شهر سبب شد برخی از املاک شهرداری از جمله حمام بیست دوش، زمین آتش نشانی، زمین موسوم به خزانه گل و گیاه، زمین خیابان فرمانداری سابق طی فرایند کارشناسی به بانک شهر واگذار شود که گرفتاری هایی را برای شهرداری ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مزایده برج های دوقلو چقدر است؟/ پیشرفت 15 درصدی پروژه پس از 11 سال

قیمت مزایده برج های دوقلو چقدر است؟/ پیشرفت 15 درصدی پروژه پس از 11 سال