مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-02اجتماعي

عمره مفرده تا پذیرش شروط ایران برقرار نمی شود/ آخرین وضعیت سفرعتبات


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه برای تشرف ایرانیان به عمره مفرده طرف سعودی باید همه شروط ایران را بپذیرد، به تشریح آخرین وضعیت سفر به عتبات در شرایط کرونا پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، عربستان در روزهای آینده مرزهای خود را برای تشرف زوار خارجی به خانه خدا و انجام مناسک عمره مفرده باز می کند.

با این وجود به دلیل نبود روابط سیاسی با عربستان و محقق نشدن همه شروط ایران برای اعزام زائر به سرزمین وحی، وضعیت اعزام ایرانیان به عربستان مشخص نیست.

ارسال پیام به سپرده گذاران عمره به معنای برقراری سفر عمره نیست بر همین اساس، علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت در گفت وگویی رادیویی با اشاره به وضعیت عمره مفرده ایرانیان اظهار داشت: حدود 6 میلیون نفر در انتظار برقراری عمره مفرده هستند.

البته برای افرادی که در سال های گذشته به منظور تشرف به عمره مفرده سپرده گذاری کرده بودند، همزمان با برخی ایام مناسبتی، پیامی ارسال می شود و آرزوی برقراری سفر می شود که این پیام ها به معنای ازسرگیری سفر نیست.

برای برقراری عمره همه شروط ایران باید پذیرفته شود وی با بیان اینکه شروط ایران برای اعزام زائر به عمره مفرده حفظ و تضمین سلامت، امنیت، عزت و کرامت زائران است، افزود: اینکه خواست عمومی مردم باز شدن مسیر عمره مفرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمره مفرده تا پذیرش شروط ایران برقرار نمی شود/ آخرین وضعیت سفرعتبات

عمره مفرده تا پذیرش شروط ایران برقرار نمی شود/ آخرین وضعیت سفرعتبات