مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-02حوادث

کشف 3.7 تن سیمان احتکار شده در اراک


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف سه تن و 700 کیلوگرم سیمان احتکار شده از یک مصالح فروشی در اراک خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف سه تن و 700 کیلوگرم سیمان احتکار شده از یک مصالح فروشی در اراک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ محمدعقیل سلگی در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار سیمان در مصالح فروشی خود در یکی از روستاهای شهرستان اراک با خبر شدند.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام روز گذشته، پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضایی، مصالح فروشی مذکور شناسایی و در بازرسی مشترک مأموران پلس امنیت اقتصادی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، از این محل مقدار سه تن و 700 کیلوگرم سیمان احتکار شده کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: مصالح فروشی پلمب و فرد محتکر نیز با تشکیل پرونده مقدماتی، برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرهنگ سلگی در پایان با تاکید بر این که هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاهای اساسی، ارزاق و دیگر نیازمندی های مردم، چیزی جز ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3.7 تن سیمان احتکار شده در اراک

کشف 3.7 تن سیمان احتکار شده در اراک