مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-02اقتصادي

اختصاص اعتبار برای آبرسانی به مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل


نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار بیش از 12 میلیارد تومانی به مناطق عشایری مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، برای حل مشکل تنش آبی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار بیش از 12 میلیارد تومانی به مناطق عشایری مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، برای حل مشکل تنش آبی خبر داد.

علیرضا ورناصری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیگیری برای جذب اعتبارات تنش آبی اظهار کرد: اعتباری بیش از 12 میلیارد و 260 میلیون تومان از طرح تنش آبی به مناطق عشایری مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل اختصاص یافته است و امیدواریم بتوانیم با این اعتبار و اجرای طرح های آبرسانی، شاهد خدمات خوبی در این مناطق باشیم.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت بهره مندی مردم عشایر از آب سالم، افزود: یکی از اولویت های اصلی در توزیع اعتبارات، تکمیل و به اتمام رساندن پروژه ها در بحث آب و آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی است.

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بیش از 114 روستای دارای تنش آبی در حوزه انتخابیه اش، گفت: جذب این اعتبارات مالی به منظور اجرای طرح های آبرسانی فوری و اضطراری در مناطق تحت تنش آبی می تواند راهگشای مردم محروم و عشایر منطقه جهت حل مشکلات مربوط به آب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار برای آبرسانی به مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل

اختصاص اعتبار برای آبرسانی به مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل