مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-02اقتصادي

زمان پرداخت معوقات افزایش 50درصدی حقوق کارکنان وزارت علوم


مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم از پرداخت معوقات افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان ستاد وزارت علوم در ماه جاری خبر داد.

- به نقل از وزارت علوم، اباصلت خراسانی گفت: پیرو ابلاغ دولت برای افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان از ابتدای اسفند ماه 1398 و عدم تأمین اعتبار لازم در آن سال و به دلیل محدودیت منابع مالی در سال گذشته (1399)، این افزایش از بهمن ماه سال 1399 اجرا و پرداخت آن صورت گرفت و مقرر شد در صورت تأمین اعتبار لازم معوقات از ابتدای اسفند ماه 1398 پرداخت شود.

وی افزود: با حمایت و دستور ویژه ی وزیر علوم و پیگیری های مستمر از سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال جاری با توجه به رشد بودجه و موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور برای استفاده از منابع امسال برای پرداخت معوقات سال 98 و 99، پس از تأیید و اخذ موافقت نامه لازم از آن سازمان، احکام کارگزینی از اسفند ماه سال 98 اصلاح و برای پرداخت آماده شده است.

خراسانی افزود: احکام کارگزینی مربوط به برخورداری از سقف 50 درصد افزایش حقوق و مزایا از اول اسفند 98 تا اول بهمن 99 صادر و با توجه به تأمین اعتبار مورد نظر، معوقات مربوطه در ماه جاری (مردادماه) پرداخت خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم خاطرنشان کرد: در خصوص افزایش حقوق کارکنان و پرداخت معوقات بایستی از تلاش ها و زحمات وزیر علوم، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پرداخت معوقات افزایش 50درصدی حقوق کارکنان وزارت علوم

زمان پرداخت معوقات افزایش 50درصدی حقوق کارکنان وزارت علوم