مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-02اقتصادي

شناسایی 7998 زن کارآفرین در گیلان


مدیرکل امور بانوان گیلان، از شناسایی 7998 زن کارآفرین در استان خبر داد و گفت: نرخ مشارکت اقتصادی بانوان گیلانی بالاتر از میانگین کشوری آن بوده که این آمار گواهی بر سهم قابل توجه زنان استان گیلان در توسعه اقتصادی کشور است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان، از شناسایی 7998 زن کارآفرین در استان خبر داد و گفت: نرخ مشارکت اقتصادی بانوان گیلانی بالاتر از میانگین کشوری آن بوده که این آمار گواهی بر سهم قابل توجه زنان استان گیلان در توسعه اقتصادی کشور است.

زهرا یعقوب نژاد در گفت وگو با ایسنا، یکی از مهمترین معیارها جهت سنجش درجه توسعه  یافتگی کشورها را میزان اهمیت و اعتباری دانست که زنان دارند و اظهار کرد: امروزه زنان کارآفرین نقش مهمی در توسعه اقتصاد خرد کشورها ایفا می کنند.

وی با اشاره به ارتقای زنان در زمینه کسب و کار و کارآفرینی، افزود: موفقیت زنان کارآفرین در جوامع نه تنها از لحاظ اقتصادی سودمند است، بلکه منافع اجتماعی و فرهنگی زیادی را برای اقشار مختلف جامعه در پی دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، با تاکید بر لزوم شناسایی و معرفی بانوان کارآفرین به جامعه، تصریح کرد: بانوان به عنوان قشر کارا، خلاق، خوش فکر، توانمند، مبتکر و کوشا می توانند نقش تعیین کننده در ایجاد اشتغال و کارآفرینی و در نهایت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 7998 زن کارآفرین در گیلان

شناسایی 7998 زن کارآفرین در گیلان