مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-02سياسي

تعطیلی عزاداری ایام محرم به بهانه کرونا ظلم و اجهاف است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه آیین عزاداری دهه اول محرم در سال جاری باید منظم تر و بهتر از سال های دیگر برگزارشود، گفت: تعطیلی این آیین به بهانه کرونا ظلم و اجهاف در حق هیأت و مساجد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس در ایام محرم به مساجد و هیأت ها ظلم و اجهاف شد که امیدواریم طی سال جاری آن رفتارها تا حدی جبران شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با بیان اینکه سعی داریم حتی یک لحظه از تعظیم شعائر دین و مکتب امام حسین (ع) کوتاه نیاییم، ادامه داد: راه و روش طلبه های مکتوب امام خمینی (ره) همین است، حرکت در مسیر رهبر کبیر انقلاب سرلوحه کارها باید قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی تصریح کرد: از نخستین جلوه های تعظیم شعائر حسینی، فضاسازی صوتی و بصری و همچنین تجربه وقار مشکی پوش بودن شهر است که سال گذشته حدود 60 درصد هیئات مذهبی برنامه برگزار نکردند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه سال گذشته نتوانستیم در خور و شایسته به شعائر حسینی دست پیدا کنیم، ادامه داد: نداشتن ایستگاه صلواتی، دسته، نبودن صدای نوحه در خیابان ها و .

یعنی شعائر حسینی از ما گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی عزاداری ایام محرم به بهانه کرونا ظلم و اجهاف است

تعطیلی عزاداری ایام محرم به بهانه کرونا ظلم و اجهاف است