مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-02اقتصادي

طوفان 100 میلیارد تومان در منطقه سیستان خسارت وارد کرده است


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: میزان خسارت طوفان چند روز اخیر در منطقه سیستان براساس برآوردهای اولیه بیش از 100 میلیارد تومان در بخش های مختلف بوده است.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی اظهار داشت: بخشی از خسارات توفان قابل ارزیابی نیست و نمی توان برای آن عدد گذاشت در واقع آن لطمه روحی، فشارهای روانی و مختل شدن فعالیت های اقتصادی مردم است که این موارد قابل احصا نیست.

وی افزود: تمام روستاهای سیستان متأثر از طوفان هستند و در این بین 100 روستا به طور مستقیم درگیر این پدیده بوده و روستاهای پر خطری هم داریم که در مسیر مدفون شدن قرار می گیرند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: 537 نفر متأثر از پدیده گرد و غبار تا کنون به مراکز درمانی منطقه سیستان مراجعه کردند که 107 نفر از این افراد به دلیل شدت عارضه بستری شدند.

وی بیان کرد: بیشترین سرعت باد در سیستان طی چند روز اخیر 108 کیلومتر بر ساعت بوده و از ابتدای سال تاکنون 73 روز پر خطر از لحظ پدیده گردو غبار در سیستان و بلوچستان داشتیم.

شهرکی تصریح کرد: طوفان گرد و غبار زمانی اطلاق به توفان می شود که سرعت باد بالای 54 کیلومتر بر ساعت باشد در واقع ممکن است در یک منطقه پدیده گردوغبار را داشته باشیم اما تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان 100 میلیارد تومان در منطقه سیستان خسارت وارد کرده است

طوفان 100 میلیارد تومان در منطقه سیستان خسارت وارد کرده است