مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-02اقتصادي

رتبه اول شهرک های صنعتی استان سمنان در ایجاد زیر ساخت ها


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: این شرکت به لحاظ شهرک سازی و فراهم کردن زیر ساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در بین استان های کشور رتبه اول را کسب کرد.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: این شرکت به لحاظ شهرک سازی و فراهم کردن زیر ساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در بین استان های کشور رتبه اول را کسب کرد.

حسن آل بویه با اعلام این خبر افزود: مهمترین هدف و وظیفه شرکت شهرک های صنعتی فراهم کردن بستر و زیرساخت های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی بیان کرد: نسبت جذب شهرک سازی به درامد تامین شده در چهار ماه اول امسال 74 درصد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان اظهارکرد: در چهار ماه امسال بیش از 394 هزار میلیون ریال بمنظور تامین و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد.

آل بویه خاطرنشان کرد: شهرک سازی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان تیر 1400 نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن به لحاظ ارزش ریالی، 456 درصد افزایش داشت.

وی یادآوری شد: مراحل اجرای 23 طرح عمرانی به منظور توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال 99 به پایان رسید و برای اجرای این طرح ها بیش از 252 میلیارد و 865 میلیون ریال هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول شهرک های صنعتی استان سمنان در ایجاد زیر ساخت ها

رتبه اول شهرک های صنعتی استان سمنان در ایجاد زیر ساخت ها