مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-02اقتصادي

تکمیل طرح های نیمه تمام راکد یزد در دولت تدبیر و امید


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بیشترین توجه حوزه عمرانی استان در دولت تدبیر و امید را تکمیل طرح های نیمه تمام به وی‍ژه آنهایی که سالهای طولانی از آغاز عملیات اجرایی آنها گذشته بود، - ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بیشترین توجه حوزه عمرانی استان در دولت تدبیر و امید را تکمیل طرح های نیمه تمام به وی‍ژه آنهایی که سالهای طولانی از آغاز عملیات اجرایی آنها گذشته بود، ذکر کرد.

محسن صادقیان در گفت وگو با ایسنا در رابطه با دستاوردهای عمرانی دولت تدبیر و امید در استان یزد اظهار کرد: حوزه عمرانی استانداری در بحث های توسعه شهری و روستایی، امور حمل و نقل و ترافیک و برخی فعالیتهای مرتبط با مدیریت بحران استان فعالیت دارد، البته این معاونت در بحث کلان نیز وظیفه هماهنگی بین دستگاه های اجرایی زیر مجموعه در اجرای طرح های زیرساخت اعم از راه، آب، برق و گاز و سایر حوزه های مرتبط را برعهده دارد.

وی افزود: با این وجود، بیشترین توجه حوزه عمرانی استانداری یزد در دولت تدبیر و امید به طرح های نیمه تمام با هدف استفاده بهینه از اعتبارت تخصیص یافته به این بخش بوده است.

به گفته ای معاون استاندار، اهتمام ویژه برای اتمام طرح هایی که از آغاز عملیات اجرایی آنها سال های طولانی گذشته بود مانند کنارگذر زارچ – اشکذر، کمربندی هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های نیمه تمام راکد یزد در دولت تدبیر و امید

تکمیل طرح های نیمه تمام راکد یزد در دولت تدبیر و امید