مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-01سياسي

تاریخ علمی آذربایجان شرقی سرشار از صفحات زرین است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پی موفقیت دانش آموزان استان در آزمون سراسری دانشگاه ها (کنکور) پیام تبریک صادر کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پی موفقیت دانش آموزان استان در آزمون سراسری دانشگاه ها (کنکور) پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلیمن سیدمحمدعلی آل هاشم به این شرح است: خبر غرور آفرین و مسرت بخش موفقیت دانش آموزان خطه عالم پرور آذربایجان؛ جناب آقای نیما ابوالحسنی از تبریز و سرکار خانم آیناز مارالی از روستای لیوارجان شهرستان جلفا در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و کسب رتبه های اول و چهارم رشته علوم تجربی، افتخاری دیگر برای این خطه به خصوص نهاد مقدس آموزش و پرورش است با شکر و سپاس به درگاه خداوند منان و متعال این موفقیت را که بی شک نشانگر عنایت الهی، لیاقت و تلاش بی شائبه معلمان گرامی، دانش آموزان و خانواده های محترمشان بوده است به این آینده سازان ایران عزیزمان و همه کسانی که در این راه یاری گر ، همراه و همگام آن ها بوده اند، از صمیم قلب تبریک عرض می نمایم.

البته از جوانان این دیار فرهنگ دوست و نخبه پرور جز این انتظار نمی رود که در هر عرصه ای و از هر فرصتی برای طی مراتب عالی موفقیت بهره ببرند و هوش سرشار و همت بلند جوانان ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ علمی آذربایجان شرقی سرشار از صفحات زرین است

تاریخ علمی آذربایجان شرقی سرشار از صفحات زرین است