مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-01سياسي

«ببر بلندی های جولان» را بیشتر بشناسیم


با بررسی زندگی مدافعان حرم، به انسان هایی برمی خوریم که جنس شان با اکثریت متفاوت و عیارشان خالص تر است و عمل شان را با معیارهای دنیوی نمی توان محک زد و فقط خدا از عمق روح و عظمت وجودشان آگاه است و بس.

- در این مجال به شرح زندگی یکی از شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید ستوان سوم محمد مرادی می پردازیم که هر چه در طول عمرش از دانش و تجربه آموخته بود، با تمام علایق دنیوی اش، یکپارچه در طبق اخلاص گذاشت و با تمام توش و توان در مصاف با دشمن، مردانه ایستاد تا نام ایران و دلاوری مردانی ایرانی در تاریخ جاودانه بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران مشحون از ایثارگری ها و فداکاری های اقشار مختلف مردم است که در جهاد خود درس شهامت و شجاعت و دفاع از دین و عقیده را به ما آموختند و خون پاکشان گواه این مدعا است.

در وصف این شهیدان والامقام چه خوب گفته اند شهدا شمع محفل بشریت اند همان گونه که شعله ای در تاریکی به ما روشنی می دهد و کمک می کند تا راه درست را پیدا کنیم، شهیدان هم برای ما بهترین الگوها و راهنما در زندگی و رسیدن به سعادت می باشند.

آنان در بهترین سن و سال زندگی به دور از هر گونه چشم داشتی به تقدیر و تشکر، با نثار جان خویش در دفاع از دین و کیان و وطن خود از دیگران گوی سبقت را ربوده و شهد شیرین شهادت را با کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ببر بلندی های جولان» را بیشتر بشناسیم

«ببر بلندی های جولان» را بیشتر بشناسیم