مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-01فرهنگي

بازگشایی فرهنگسرا، آغاز دوباره حیات هنری


رییس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان گفت: هنرمندان وضعیت خوبی در این روزها ندارند و برخی از آن ها خانه نشین شده اند.

- ایسنا/زنجان رییس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان گفت: هنرمندان وضعیت خوبی در این روزها ندارند و برخی از آن ها خانه نشین شده اند.

حسین نجفی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت هنرمندان حوزه هنرهای نمایشی در استان، اظهار کرد: هنرمندان نمایشی استان در این روزها در وضعیت خوبی قرار ندارند و علاوه بر مشکلات اقتصادی که وجود دارد، متاسفانه شاهد خانه نشین شدن برخی از هنرمندان در این روزها نیز هستیم.

وی افزود: هنرهای نمایشی در استان، از بدو شیوع ویروس کرونا در استان تعطیل است و فقط مدت کوتاهی بازگشایی شامل این گروه هنری شد که فقط چند تیم توانستند به تمرین برای جشنواره ها بپردازند؛ البته هنرمندان در فضای مجازی نیز فعالیت داشته اند ولی در هنرهای نمایشی فعالیت حضوری اهمیت بالا و نتیجه دارد و فعالیت مجازی چندان مثمرثمر نیست.

این مسئول با اشاره به تعطیلی فرهنگسرا در استان و با بیان اینکه هنر و آفرینش هنری در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: بازگشایی فرهنگسرا باعث آغاز دوباره حیات هنری نه تنها در هنرهای نمایشی، بلکه در بین همه هنرها در استان می شود و به هنرمندان برای گسترش دوباره هنر نیز کمک می کند ولی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی فرهنگسرا، آغاز دوباره حیات هنری

بازگشایی فرهنگسرا، آغاز دوباره حیات هنری