مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:152021-08-01سياسي

فرماندار بیجار: جهاددانشگاهی پلی میان صنعت و دانشگاه است


فرماندار بیجار با اشاره به اقتصاد دانش بنیان به عنوان راهی برای توسعه، جهاددانشگاهی را پلی میان جامعه، صنعت و دانشگاه قلمداد کرد.

- ایسنا/کردستان فرماندار بیجار با اشاره به اقتصاد دانش بنیان به عنوان راهی برای توسعه، جهاددانشگاهی را پلی میان جامعه، صنعت و دانشگاه قلمداد کرد.

علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار دوشنبه ( 11 مرداد ماه) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فعالیت های مختلف و چشمگیر پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اشتغال در جهاددانشگاهی به عنوان نهادی برخاسته از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از مسیرهای توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش یا به عبارتی اقتصاد دانش بنیان است که جهاددانشگاهی به خوبی وارد این حوزه شده است.

وی افزود: جهاددانشگاهی پلی میان جامعه، صنعت و دانشگاه است و همین مهم عامل توسعه و نجات کشور در برابر تحریم های ظالمانه است؛ بنابراین نیاز است که پویایی و توان جهاددانشگاهی متناسب با سرعت روزافزون رشد علم صورت گیرد تا تهدید را به فرصت تبدیل کند.

ورمقانی ضمن اشاره به تربیت نیروی توانمند از سوی جهاددانشگاهی، بیان کرد: این نهاد در نهادینه کردن فرهنگ و مدیریت جهادی بسیار موفق عمل کرده است و پیشرفت هر کدام از این نیروها در بخش های مختلف می تواند منشا خیر و برکت و الگویی برای رفع موانع باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بیجار: جهاددانشگاهی پلی میان صنعت و دانشگاه است

فرماندار بیجار: جهاددانشگاهی پلی میان صنعت و دانشگاه است