مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 01:352021-08-01سياسي

جهاددانشگاهی برای تحقق اهداف نیازمند حمایت است


نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مشکلات مالی و اعتباری جهاددانشگاهی به واسطه دولت و مجلس حل شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مشکلات مالی و اعتباری جهاددانشگاهی به واسطه دولت و مجلس حل شود، قطعا این پتانسیل در این مجموعه وجود دارد که بتواند در راستای حل مشکلات موجود در کشور گام های اساسی بردارد .

قدرت الله حمزه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود، اظهار کرد: این نهاد انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت تا برای ارتباط بین علم، دانشگاه و صنعت همانند یک پُل عمل کند.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی افزود: جهاد دانشگاهی برای رسیدن به اهداف تعیین شده از ظرفیت اندیشمندان و پژوهشگران برتر کشور در حوزه های مختلف استفاده کرده است و همچنین اقدامات بسیار خوبی را در حوزه های پژوهشی و چاپ مقالات علمی از این نهاد انقلابی شاهد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی باید به معنای واقعی و جهادی برای حل مشکلات در کشور گام بردارد، عنوان کرد: کشور ایران از 100 سال گذشته به لحاظ علمی عقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی برای تحقق اهداف نیازمند حمایت است

جهاددانشگاهی برای تحقق اهداف نیازمند حمایت است