مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 22:352021-08-01اقتصادي

بهترین منابع پروتیینی برای ورزشکاران/ میزان نیاز پروتیین روزانه


منابع پروتیینی مختلفی برای ورزشکاران وجود دارد که با اطلاع از میزان پروتیین آن می توانند نیاز بدن خود را به بهترین شکل ممکن، تامین کنند.

- منابع پروتیینی مختلفی برای ورزشکاران وجود دارد که با اطلاع از میزان پروتیین آن می توانند نیاز بدن خود را به بهترین شکل ممکن، تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفیده تخم مرغ یکی از بهترین منابع پروتیینی مهم در ورزشکاران قدرتی است که درصد پروتیین آن معادل 100 است و علاوه بر آن منابع پروتیینی دیگری نظیر لبنیات، سویا، گوشت قرمز و.

وجود دارد که ورزشکاران به منظور تامین پروتیین بدن خود می توانند از آن ها استفاده کنند.

بر اساس این مطلب که از سوی محبوبه عسکری، کارشناس تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی تهیه شده و از سوی این فدراسیون در اختیار ایسنا، قرار گرفته، آمده است: لبنیات شامل شیر، ماست و پنیر معادل 92 درصد پروتیین دارند و سویا شامل لوبیای سویا و آجیل سویا از پروتیینی معادل 90 درصد برخوردار هستند.

گوشت قرمز شامل گوساله، گاو، بز، گوسفند پروتیین 85 درصدی دارند و گوشت سفید شامل بوقلمون، ماهی، میگو، مرغ از پروتیین 82 درصدی برخوردار هستند.

پروتیین حبوبات شامل لوبیا، نخود، لپه و عدس معادل 72 درصد، پروتیین سبزیجات شامل باقلا، سیب زمینی و آرد ذرت معادل 70 درصد، پروتیین مغزها و آجیل ها شامل بادام هندی، بادام ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین منابع پروتیینی برای ورزشکاران/ میزان نیاز پروتیین روزانه

بهترین منابع پروتیینی برای ورزشکاران/ میزان نیاز پروتیین روزانه