مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 20:352021-08-01ورزشي

آشنایی با سرمربی هلندی رقیب ایران/ 73 ساله از سرزمین لاله ها


رسانه های عراقی از توافق تیم ملی فوتبال این کشور با سرمربی مشهور و با تجربه هلندی به جای سرمربی پیشین ایران خبر می دهند.

- رسانه های عراقی از توافق تیم ملی فوتبال این کشور با سرمربی مشهور و با تجربه هلندی به جای سرمربی پیشین ایران خبر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی عراق بعد از هفته ها جست وجو و مذاکره برای یافتن سرمربی موردنظر خود در نهایت با دیک ادووکات به توافق رسیده است.

این اتفاق در حالی است که آن ها در روزها و هفته های گذشته مذاکراتی بسیاری با کارلوس کی روش داشتند و خبرها حاکی از توافق میان دو طرف بود اما امروز رسانه های این کشور عنوان کرده اند که عراق نیمکت این کشور را به ادووکات، مربی 73 ساله هلندی واگذار کرده است.

حضور مربی با تجربه ای مانند ادووکات می تواند نقطه عطفی برای رقیب ایران محسوب شود.

کارنامه این سرمربی باتجربه نشان می دهد او توانسته همراه با تیم های ملی و باشگاهی خود عناوینی مانند قهرمانی در مسابقات لیگ و حذفی کشورهای هلند، روسیه و اسکاتلند را به ارمغان آورد و هم چنین همراه با تیم ملی هلند به رتبه سوم یورو 2004 و همراه با زنیت به قهرمانی جام یوفا 2008 دست یافته است.

آخرین تجربه مربیگری او مربوط به فاینورد است که با اتمام فصل جاری پایان یافت و بعد از جدایی او و آمدن سرمربی پیشین آلکمار، جهانبخش هم به فاینورد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با سرمربی هلندی رقیب ایران/ 73 ساله از سرزمین لاله ها

آشنایی با سرمربی هلندی رقیب ایران/ 73 ساله از سرزمین لاله ها