مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 19:452021-08-01فرهنگي

روز خودسانسوری کفش هایم را آویزان می کنم!


تهیه کننده مستند محیط زیستی «تنهایی» با بیان اینکه مشکلات آبی امروز خوزستان یک شبه ایجاد نشده که یک شبه هم با دستور و بازدید و .

از بین برود، - تهیه کننده مستند محیط زیستی تنهایی با بیان اینکه مشکلات آبی امروز خوزستان یک شبه ایجاد نشده که یک شبه هم با دستور و بازدید و .

از بین برود، گفت: ظریفی می گفت هنر می خواهد جلگه خوزستان را با این همه رودخانه خروشان تشنه آب کنی.

سعید نبی که تهیه مجموعه مستند تنهایی را از سال 1395 آغاز کرده است، به ایسنا توضیح داد: ساخت مجموعه های مستندی که به موضوع تاثیر رفتار انسان بر محیط زیست و برعکس می پردازد، اصولا زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد؛ به عنوان مثال امروز که واکسن ویروس کرونا کشف می شود تا روی بدن آثارش را در یک پروسه تحقیقاتی چندساله نشان ندهد، نمی شود رفتارهای آن واکسن در بدن را ارزیابی کرد و دقیقا رفتار انسان در طبیعت هم به همین گونه است.

شما اگر امروز رودخانه ها، تالاب ها و هورهای عظیم را به عناوین مختلف همچون سدسازی، برداشت شن و ماسه، معدن و استخراج نفت، خشک و بی آب کنید، آب های زیرزمینی را برداشت و آلوده کنید و با تخریب جنگل ها و مراتع، سبب فرسایش خاکی شوید که 700 سال طول می کشد تا به حالت عادی برگردد و یا گونه های مهاجم را به محیط زیستتان به دلیل سودجویی اضافه کنید، قاچاق چوب را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز خودسانسوری کفش هایم را آویزان می کنم!

روز خودسانسوری کفش هایم را آویزان می کنم!