مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-01سياسي

سمن ها مشارکت مردم را برای رفع مشکلات جلب کنند


فرماندار خرمشهر بر نقش سمن ها به عنوان حلقه ارتباط مردم و حاکمیت برای جلب مشارکت مردمی در برون رفت از بحران ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتأکید کرد و گفت: تنها راه کار برون رفت از مشکلات مشارکت مردم اعم از مدنی، اجتماعی و سیاسی است.

حیدری، پاسخگو بودن نهادهای دولتی را یک ضرورت دانست و گفت: تمرین پرسش و پاسخ نقطه شروع و آغاز حرکت به سمت پیشرفت و همگرایی و فرار از پاسخ غیرقانونی است.

وی ادامه داد: خود انتقادی در داخل سیستم برای افزایش کارآمدی است و باید پیش از رسانه و انجمن های مردم نهاد، دستگاه ها از خود انتقاد کنند.

فرماندار خرمشهر، هدف از تشکیل این جلسه را رفع مشکلات به صورت مردم محور اعلام کرد و گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا برای مشکلات راه حل مردم محور پیدا شود و باید گفت وگو تمرین و اقدامات با همکاری انجام شود چرا که در نقطه مقابل هم قرار گرفتن مشکلی را حل نمی کند.

حیدری خواستار حمایت از سمن ها شد و بیان کرد: همان طور که سمن ها باید در راستای آگاه سازی و توانمندسازی مردم عمل کنند، حوزه اجتماعی استانداری نیز باید سمن ها را تقویت کرده تا به درستی انجام وظیفه کنند.

فرماندار خرمشهر در بخش دیگر از سخنانش از عملکرد جهاد کشاورزی در رفع مشکلات مربوط به کشاورزان انتقاد کرد و افزود: برای بحث آب رسانی در پس احداث سد مارد، جهاد کشاورزی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها مشارکت مردم را برای رفع مشکلات جلب کنند

سمن ها مشارکت مردم را برای رفع مشکلات جلب کنند