مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:352021-08-01سياسي

لزوم توجه به آرمان های شهدا در گام دوم انقلاب


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم توجه به آرمان های شهدا در گام دوم انقلاب گفت: عمل به وصیت نامه شهدا باید الگوی جوانان ما در گام دوم انقلاب اسلامی ایران باشد.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم توجه به آرمان های شهدا در گام دوم انقلاب گفت: عمل به وصیت نامه شهدا باید الگوی جوانان ما در گام دوم انقلاب اسلامی ایران باشد.

رضا نیازی یکشنبه دهم مرداد در دیدار با خانواده شهید دانشجو یعقوب بهاروند احمدی که به همت جهاد دانشگاهی و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس جهاد دانشگاهی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) در طول تاریخ جریان ساز بوده است و انقلاب ما نیز به تبعیت از قیام آن حضرت است.

وی اهداف انقلاب اسلامی ایران را ادامه دهنده اهداف قیام امام حسین (ع) دانست و تصریح کرد: عمل به وصیت نامه شهدا باید الگوی جوانان ما در گام دوم انقلاب اسلامی ایران باشد.

نیازی بر لزوم استمرار برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده های آنان تأکید کرد و افزود: در گام دوم انقلاب، توجه بیشتر به اهداف و آرمان های شهدا مورد تأکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به آرمان های شهدا در گام دوم انقلاب

لزوم توجه به آرمان های شهدا در گام دوم انقلاب