مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-01بين الملل

تحلیلگر صهیونیستی: موشک های نقطه زن حزب الله سرنوشت جنگ را مشخص خواهد کرد


یک تحلیلگر نظامی صهیونیست نوشت که موشک های نقطه زن حزب الله در هر رویارویی احتمالی با رژیم اسراییل سرنوشت معرکه را مشخص خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طال لیو رام تحلیلگر نظامی روزنامه معاریو در مقاله ای به قدرت موشکی حزب الله دارند اما تا رسیدن به آن نقطه زمان زیادی نیاز است.

طال لیو رام افزود: عملیات نگهبان دیوار [حمله به غزه] در ماه می گذشته یک هشدار بود، به طوریکه ارتش اسراییل در شناسایی سامانه های شلیک موشک از غزه ناکام ماند و از این رو امکان از بین بردن آن ها وجود نداشت.

اکنون می توان گفت که مسأله موشک های نقطه زن همانی است که سرنوشت جنگ میان اسراییل و حزب الله را مشخص خواهد کرد.

این تحلیلگر نظامی صهیونیست مدعی شد که حزب الله لبنان پس از حملات متعدد رژیم صهیونیستی بخش اصلی پروژه توسعه موشکی خود را از سوریه به لبنان منتقل کرده است و این سؤال اکنون در محافل نظامی صهیونیست ها مطرح است که آیا نقطه زمانی معینی وجود دارد که اسراییل طبق آن دست به حمله علیه حزب الله بزند؟ و چگونه و آیا این حمله موجب آغاز جنگ نمی شود؟ به عقیده وی در سال های اخیر هیچ نهاد سیاسی در اسراییل به طور دقیق مشخص نکرده است که در خصوص موشک های حزب الله چه انتظاری از ارتش دارد، اما دولت های رژیم صهیونیستی در سال های اخیر همان موضع ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر صهیونیستی: موشک های نقطه زن حزب الله سرنوشت جنگ را مشخص خواهد کرد

تحلیلگر صهیونیستی: موشک های نقطه زن حزب الله سرنوشت جنگ را مشخص خواهد کرد