مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:052021-08-01سياسي

گفت و گو با رتبه نخست کنکور هنر/تاثیر مثبت و منفی کرونا در کسب رتبه نخست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خبر که در اخبار ساعت 14 اعلام شد، با سختی و مشقت شماره رتبه نخست سید سپهر داریم او سرش در گوشی است و در حال دریافت پیام های مختلف و گاهی با دریافت پیامی می خندد و دست به تایپ می شود، کمی هیجان زده است و با وجود اینکه همه حواس خود را به گفت و گو با ما داده اما می شود پریدگی افکار را لا به لای صحبت هایش حس کرد.

جا به جا می شود تا برای مصاحبه با ما آماده شود و در صندلی کناری می نشیند، آرام و با روی خوش به پرسش ها پاسخ می دهد و انگار در رویاهای خود این روز را تصور کرده و برای آن آماده است، گفت و گوی فارس با رتبه نخست کنکور در رشته هنر را در ذیل می خوانید.

  فارس: آقای فرندی خودتون رو به طور کامل معرفی کنید؟ رتبه نخست کنکور هنر: سید سپهر فرندی متولد 1381 از استان زنجان هستم که در رشته ریاضی فیزیک مدرسه شهید بهشتی (2) تحصیل کرده و در رشته هنر کنکور 1400 شرکت کرده ام.

فارس: در مورد نحوه تحصیل خود و مطالعه برای کنکور بفرمایید؟ و اینکه در روز چقدر برای مطالعه وقت گذاشتید؟ سید سپهر فرندی: بنده آمادگی برای کنکور را از پایه یازدهم آغاز کردم و به صورت جدی از تابستان 1399 مطالعه خود را با 8 ساعت آغاز کردم و در اواخر به 12 و 13 ساعت رسید که علاوه بر مطالعه آزمون‎‎ های عملی نیز انجام دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گو با رتبه نخست کنکور هنر/تاثیر مثبت و منفی کرونا در کسب رتبه نخست

گفت و گو با رتبه نخست کنکور هنر/تاثیر مثبت و منفی کرونا در کسب رتبه نخست