مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:002021-08-01سياسي

جهاد صنعتی اصفهان، کشور را در ساخت نیکل و کبالت خودکفا کرد


رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: تدوین دانش فنی استحصال نیکل و کبالت از منابع معدنی و ساخت پایلوت نیمه صنعتی آن برای اولین بار در کشور، - ایسنا/اصفهان رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: تدوین دانش فنی استحصال نیکل و کبالت از منابع معدنی و ساخت پایلوت نیمه صنعتی آن برای اولین بار در کشور، شاخص ترین طرح فناورانه جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان است.

مرتضی تیموری در گفت و گو با ایسنا درباره مهم ترین دستاوردهای یک سال گذشته جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، اظهار کرد: در حوزه پژوهش فعالیت های مختلفی در یک سال گذشته در این واحد انجام شد که از شاخص ترین این طرح ها می توان انجام طرح فناورانه تدوین دانش فنی استحصال نیکل و کبالت از منابع معدنی و ساخت پایلوت نیمه صنعتی آن برای اولین بار در کشور را نام برد.

وی افزود: این طرح جزء چهل طرح فناورانه جهاد دانشگاهی است که به واحد صنعتی اصفهان سپرده شد و با مبلغ اولیه حدود 2 میلیارد تومان از مهر سال گذشته آغاز شده و اکنون دانش فنی و ساخت پایلوت واحد نیمه صنعتی طبق گانت چارت عملی شده است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با بیان اینکه از حدود سه هفته پیش فرایند این طرح در واحد پایلوت استارت خورده است، خاطرنشان کرد: دو ماه نیاز است تا این طرح به نتیجه برسد و محصول نهایی عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد صنعتی اصفهان، کشور را در ساخت نیکل و کبالت خودکفا کرد

جهاد صنعتی اصفهان، کشور را در ساخت نیکل و کبالت خودکفا کرد