مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-01سياسي

رویکرد فراجناحی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی /41 سال دفاع از حریم انقلاب اسلامی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی است که رویکرد فراجناحی در فعالیت های خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسن باقری عصر امروز در نشست خبری بمناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از پرسابقه ترین نهادهای انقلابی است که در 12 مرداد سال 59 به فرمان امام راحل(ره) تشکیل شد و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با زمان شناسی و حرکت موثر و انقلابی در 41 سال گذشته همچنان از حریم انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: زمان شناسی شورای هماهنگی و حضور پرشور مردم در شرایط حساس و تعیین کننده کشور، بسیاری از نقشه ها و هجمه های دشمنان را خنثی کرده است.

باقری افزود: برگزاری راهپیمایی سراسری یوم الله 9 دی، نمونه بارزی از لحظه شناسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بود.

وی گفت: تقویت بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن شناسی، خودباوری و همدلی و همزبانی در کشور از رسالت های خطیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در سطح استان نیز پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد فراجناحی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی /41 سال دفاع از حریم انقلاب اسلامی

رویکرد فراجناحی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی /41 سال دفاع از حریم انقلاب اسلامی