مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:252021-08-01اقتصادي

مشکل تأمین آب 471 روستای خوزستان رفع می شود


معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از رفع مشکل تأمین آب 471 روستای دچار تنش آبی در این استان خبر داد.

- ، علی عبدالهی بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست با سمن های جنوب و جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: برای تأمین آب 471 روستای تنش آبی در خوزستان برنامه ریزی و تأمین اعتبار شده است که تا پایان امسال توسط آب و فاضلاب مشکل آبی آنها رفع خواهد شد.

وی همچنین از به کارگیری 100 تانکر برای رفع مشکلات آبی اشاره کرد و گفت: بیش از 100 تانکر فعال در سطح استان موضوع آب رسانی را انجام می دهند.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان به مصوبات جلسات برگزار شده در رابطه با جبران خسارت های ناشی از تنش آبی اشاره کرد و افزود: از جمله مصوبات، تخصیص یک هزار و 150 میلیارد تومان توسط هیئت دولت برای خوزستان و 281 میلیارد تومان برای خسارت کشاورزی بر اثر سیل 98 بود و تأمین خسارت به دام های آسیب دیده در اثر تنش آبی است.

وی بیان کرد: به برخی از دام های شناسایی شده خسارت تعلق گرفته است و برای سایر دام ها که تاکنون خسارت دریافت نکرده اند پس از تکمیل پرونده خسارت قابل پرداخت است.

عبدالهی از انحراف زهاب و پساب کشاورزی و تشکیل قرارگاه آب رسانی و قرارگاه حضرت عباس برای تأمین آب شرب به عنوان دیگر اقدامات در این راستا یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تأمین آب 471 روستای خوزستان رفع می شود

مشکل تأمین آب 471 روستای خوزستان رفع می شود