مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:152021-08-01سياسي

انتساب نوابغی چون کربلایی کاظم ساروقی به استان مرکزی مغتنم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی: انتساب به کربلایی کاظم برای هر شهر و دیاری مغتنم است چرا که سیره و زندگانی این نوابغ می تواند به عنوان الگو به نسل جدید عرضه شود.

- حجت الاسلام مهدی عباسی عصر یکشنبه در مراسم قرعه کشی جام حافظان قرآن کریم در اراک اظهار کرد: گسترش فرهنگ قرآنی یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و فعالان قرآنی یکی از اصلی ترین گروه هایی هستند که سازمان تبلیغات اسلامی در مورد آنها وظیفه حمایتی و پشتیبانی دارد.

وی افزود: همت مجمع قرآنیان اراک برای برنامه ریزی و اجرای چنین برنامه ابتکاری ستودنی است و امیدواریم این اتفاق مبارک در سایر شهرستانهای استان نیز اتفاق بیفتد و این پویایی فعالیت های قرآنی فضای فرهنگی استان را در بر بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: پاسداشت کربلایی کاظم ساروقی نابغه قرآنی قرن و حضور 35 گروه قرآنی با بیش از 200 نفر حافظ در این رویداد فرهنگی و قرآنی جای تقدیر دارد و وظیفه ذاتی اداره کل تبلیغات اسلامی در کنار نهادهایی مثل مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه های دیگر، حمایت مادی و معنوی از این رویدادهای فرهنگی و قرآنی است.

عباسی تاکید کرد: به خود می بالیم در استانی زندگی می کنیم که دیار مفاخر است و چهره هایی چون کربلایی کاظم در آن رشد و پرورش یافته اند و امیدواریم زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتساب نوابغی چون کربلایی کاظم ساروقی به استان مرکزی مغتنم است

انتساب نوابغی چون کربلایی کاظم ساروقی به استان مرکزی مغتنم است