مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-01اقتصادي

اختصاص 347 میلیارد تومان، برای پروژه استراتژیک جاده ای همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از اختصاص 347 میلیارد تومان، برای یکی از  کلیدی ترین پروژه های زیرساختی و استراتژیک جاده ای در همدان خبر داد.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با هدف اتصال اتوبان همدان _ ملایر به اتوبان همدان_ تهران و همچنین اتصال اراک از طریق کمیجان به همدان، به عنوان دو محور مواصلاتی استراتژیک 347 میلیارد تومان ابلاغ شد.

وی در تبیین این دو محور استراتژیک گفت: اتصال مرکز کشور به همدان، استان قم به همدان، تسهیل دسترسی استان های جنوبی از طریق محور ملایر - جوکار - مرادبلاغی به اتوبان تهران - همدان و در نهایت تسهیل ارتباط با استانهای شمال و شمال غرب کشور از طریق این محورها صورت می گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: مسیر کمیجان به همدان در این محور مواصلاتی از 10 سال پیش در مجلس به تصویب رسیده بود که شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی در این پروژه بوده ایم.

وی افزود: از حدود سال 1397 نیز اتصال محور قهاوند به اتوبان همدان- تهران نیز مصوب شد که این پروژه در حال اجراست.

حاجی بابایی تاکید کرد: این پروژه ملی یکی از بزرگترین پروژه های زیرساختی در استان همدان است که می تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و تولیدی و اشتغالزایی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 347 میلیارد تومان، برای پروژه استراتژیک جاده ای همدان

اختصاص 347 میلیارد تومان، برای پروژه استراتژیک جاده ای همدان