مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-01اقتصادي

رشد 6 برابری سرمایه گذاری در شهر قم/انعقاد 27 قرارداد سرمایه گذاری در 6 سال


قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری رشد 6 برابری سرمایه گذاری در شهر قم را در 6 سال گذشته مورد توجه قرار داد و گفت: سعی کردیم از تجربیات گذشته استفاده کرده و موانع سرمایه گذاری را برطرف کنیم و با جذب حمایت شورا و مدیریت عالی شهر قراردادهای متعددی را .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا معرفت در نشست خبری تشریح عملکرد 6 ساله شهرداری قم، با بیان اینکه از سال 81 تا 94 مجموعا 20 قرارداد سرمایه گذاری در شهرداری منعقد شده است اظهار کرد: از سال 94 تاکنون حدود 27 قرارداد سرمایه گذاری در شهرداری منعقد شده است.

وی با تاکید بر اینکه قراردادهای 6 سال گذشته شهرداری بیش از 2 هزار و300 میلیارد تومان ارزش داشته است افزود: سهم شهرداری حدود 35 درصد و سهم سرمایه گذار از این پروژه ها 65 درصد بوده که نشان از تحول حوزه سرمایه گذاری شهرداری دارد.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری رشد 6 برابری سرمایه گذاری در شهر قم را در 6 سال گذشته مورد توجه قرار داد و گفت: سعی کردیم از تجربیات گذشته استفاده کرده و موانع سرمایه گذاری را برطرف کنیم و با جذب حمایت شورا و مدیریت عالی شهر قراردادهای متعددی را در حوزه سرمایه گذاری منعقد کنیم.

وی احداث 6 جایگاه کوچک سوخت رسان، مجتمع خدماتی بهشت، مجتمع کهشکان غدیر، شهربازی بزرگ بوستان غدیر، پارکینگ طبقاتی تقاطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 6 برابری سرمایه گذاری در شهر قم/انعقاد 27 قرارداد سرمایه گذاری در 6 سال

رشد 6 برابری سرمایه گذاری در شهر قم/انعقاد 27 قرارداد سرمایه گذاری در 6 سال