مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-01سياسي

ضرورت ورود تشکل های مردم نهاد به اجرای طرح کاپ


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر جذب همکاری تشکل های مردم نهاد برای اجرای طرح کاپ، از ظرفیت خادم یاران در ایام اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخدمت رسانی به گونه ای دیگر انجام می شود، به این نحو که علاقه مندان می توانند برای پیوستن به همکاران جهادی شهرداری تهران (خادم منتظر) با ثبت نام در طرحی با عنوان خادم یار در مراسم اربعین حضور داوطلبانه داشته باشند.

صادقی در تشریح طرح خادمیاران گفت: طرح خادمیاران فعالیت داوطلبانه ای است که در روز اربعین با هدف افزایش سطح تعامل مردم در سطح شهر و انجام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی انجام می شود که اطعام مؤمنان و توزیع ارزاق از نمونه فعالیت ها و برنامه های این ستاد است.

وی در ادامه افزود: در شروع کار این ستاد جذب افراد داوطلب تنها از بین کارمندان شهرداری تهران انجام می شد، اما در حال حاضر افراد داوطلب خارج از شهرداری هم می توانند از طریق ثبت نام در دو سایت khademyar.

tehran.

ir و سایت khadem.

tehran در این فعالیت شرکت کنند.

صدرالدین علیپور مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز در این نشست، ضمن اشاره به سایه این سازمان هماهنگی های لازم را در خصوص حضور داوطلبانه پرسنل و ارسال نیرو و تجهیزات به شهرهای کربلا، نجف و کوفه فراهم می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود تشکل های مردم نهاد به اجرای طرح کاپ

ضرورت ورود تشکل های مردم نهاد به اجرای طرح کاپ