مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:302021-08-01سياسي

همدان از بهترین شهرهای کشور در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: همدان یکی از بهترین شهرهای کشور در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

- همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: همدان یکی از بهترین شهرهای کشور در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز مردم دفاع کردند.

وی افزود: شاید تا به امروز ما بیش از 200 شهید مدافع سلامت داده باشیم که باید قدردان این شهدا و تمام مدافعان سلامت باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در ایام عملیات مرصاد هستیم در این عملیات همدان 134 شهید تقدیم انقلاب کرد اما می بینیم هیچ المانی در این منطقه عملیاتی از شهدای همدان نصب نشده است .

سردار فرجی خاطرنشان کرد: دوستان مان در کرمانشاه عملیات مرصاد را به نام خود مصادره کرده اند در حالی که عملیات مرصاد متعلق به همدان بوده و تنها شهید ملکی، شهید فضلی و شهید مبارکی 3 فرمانده گردان و 134 نفر از همدان در این عملیات از همدان شهید شدند.

وی با بیان اینکه باید برویم و این نماد شهدا را نیز در منطقه عملیاتی مرصاد نصب کنیم تا شرمنده خانواده شهدا نباشیم، بیان کرد: حداقل خوشحالیم که در شهر خودمان کوتاهی صورت نگرفته یک روز یکی از فرماندهان ستاد کل به همدان سفر کرده بود و وقتی در همدان گشتی زدیم اصرار داشت شهردار همدان را ببین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان از بهترین شهرهای کشور در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

همدان از بهترین شهرهای کشور در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت