مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:152021-08-01ورزشي

کرمانشاه باید همچنان مرکز استعدادیابی فوتبال غرب کشور بماند


مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه به انتشار خبری مبنی بر تصمیم فدراسیون فوتبال برای راه اندازی آکادمی فوتبال غرب کشور در همدان واکنش نشان داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه به انتشار خبری مبنی بر تصمیم فدراسیون فوتبال برای راه اندازی آکادمی فوتبال غرب کشور در همدان واکنش نشان داد.

صابر رحیمی امروز(10 مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: حدود یک ماه پیش در نشستی که با حضور استاندار کرمانشاه با رییس فدراسیون فوتبال داشتیم، آقای عزیزی خادم قول راه اندازی آکادمی فوتبال غرب کشور را در کرمانشاه دادند.

وی تصریح کرد: طبق رایزنی هایی که داشتیم، قرار شد حدود 10 هکتار زمین را برای احداث آکادمی فوتبال در اختیار فدراسیون قرار دهیم و بحث سرمایه گذاری هم با خود آنها باشد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان افزود: براین اساس، بنا به دستور استاندار کرمانشاه در مجموعه دهکده المپیک حدود 10 هکتار زمین را مشخص کردیم و طی نامه ای که با امضای استاندار بود آن را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم تا هیات فوتبال هم ادامه رایزنی ها و پیگیری ها را انجام دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه علیرغم اقداماتی که در کرمانشاه شده، طی روزهای گذشته رییس فدراسیون در سفر به استان همدان قول راه اندازی این آکادمی را به این استان داده و از تلاش برای تبدیل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه باید همچنان مرکز استعدادیابی فوتبال غرب کشور بماند

کرمانشاه باید همچنان مرکز استعدادیابی فوتبال غرب کشور بماند