مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:102021-08-01سياسي

بیش از 70 درصد از روستاهای شهرستان اندیکا فاقد آب لوله کشی است


جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بیش از 70 درصد از روستاهای شهرستان اندیکا فاقد آب لوله کشی است که نسبت به تأمین حدود 200 تانکر ثابت و پنج تانکر سیار اقدام شد.

- ، سردار نعمت الله باقری ظهر امروز یکشنبه در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی اندیکا اظهار کرد: در این راستا اقدامات خوب و متعددی صورت گرفته است از جمله تعداد هشت واحد مسکونی به نیازمندان واگذار شده که پنج واحد آن با مشارکت کمیته امداد خوزستان و سه واحد دیگر با استفاده از ظرفیت گروه های بسیجی در شهرستان احداث شدند.

وی از بازسازی و تعمیر بیش از 25 منزل و چهار مدرسه عشایری که در مناطق صعب العبور شهرستان اندیکا خبر داد و بیان کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه مرمت مدرسه بیش از 10 میلیارد ریال و در حوزه بازسازی و تعمیر خانه ها حدود 20 میلیارد ریال بوده است.

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به دیگر مشکلات شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: بیش از 70 درصد از روستاهای این شهرستان فاقد آب لوله کشی است که در این راستا سپاه ولی عصر (عج) خوزستان نسبت به تأمین حدود 200 تانکر ثابت و پنج تانکر سیار اقدام کرد و قرار شد که از فردا این تانکرها در اختیار شهرستان قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد از روستاهای شهرستان اندیکا فاقد آب لوله کشی است

بیش از 70 درصد از روستاهای شهرستان اندیکا فاقد آب لوله کشی است