مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-01سياسي

ورود علمی بسیج اساتید به مشکل بحران آب


رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی گفت: نهضت استانی بسیج اساتید با بهره گیری از اساتید دانشگاه ها، مشکل بحران آب راه ریشه یابی و راه حل های مناسبی را ارائه خواهد داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی گفت: نهضت استانی بسیج اساتید با بهره گیری از اساتید دانشگاه ها، مشکل بحران آب راه ریشه یابی و راه حل های مناسبی را ارائه خواهد داد.

رضا محمدی روز یکشنبه، 10 مرداد ماه در نشست تخصصی پیرامون مسائل آب و محیط زیست که با حضور اساتید و مدیران حوزه ی آب در تالار شهید باکری دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: طبق اساسنامه ی موجود، یکی از مهمترین ماموریت های بسیج اساتید پیگیری و ورود علمی به مسائل کشوری است که بسیج اساتید به عنوان بازوی تخصصی و علمی اقشار بسیج باید در ورود به مباحث علمی پیشگام باشد.

ب وی ادامه داد: بسیج اساتید مباحث و مشکلات علمی را در اولویت قرار داده و با تأسیس مرکز اندیشگاه استانی به عنوان مرکز رسیدگی به مشکلات و ارائه ی راه حل در سراسر کشور فعال بوده و ریشه یابی و مسئله یابی مسائل مختلف را بر عهده دارد که بسته های پیشنهادی جهت مطالبه گری و حل مشکلات استانی را آماده و در اختیار دولت جدید قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود علمی بسیج اساتید به مشکل بحران آب

ورود علمی بسیج اساتید به مشکل بحران آب