مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-01بين الملل

ادعای نفتالی بنت علیه ایران درباره حمله به کشتی اسراییلی


نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهایی را درباره دست داشتن ایران در هدف قرار گرفتن یک کشتی اسراییلی در سواحل دریای عمان مطرح کرد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهایی را درباره دست داشتن ایران در هدف قرار گرفتن یک کشتی اسراییلی در سواحل دریای عمان مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مدعی شد که هدف قرار دادن کشتی مِرسِر استریت در سواحل عمان از سوی ایران انجام شده است و اسراییل به آن پاسخ خواهد داد.

بنت مدعی شد: کاملا مشخص است که ایران کسی است که به این کشتی حمله کرده است.

شواهد اطلاعاتی آن موجود است و ما از جامعه جهانی انتظار داریم تا برای حکومت ایران روشن سازد که اشتباه بزرگی مرتکب شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه این ادعاها در اظهاراتی تهدید آمیز گفت: ما می دانیم که چگونه در هر موردی به روش خودمان به ایران پیام بفرستیم.

او ادامه داد: رفتار زورگویانه ایران نه تنها برای اسراییل خطرناک است، بلکه به منافع جهانی، آزادی دریانوردی و تجارت بین المللی آسیب می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری این هفته خود در مورد اتهامات مطرح شده از سوی رژیم صهیونسیتی و آمریکا نسبت به ایران در مورد دست داشتن تهران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای نفتالی بنت علیه ایران درباره حمله به کشتی اسراییلی

ادعای نفتالی بنت علیه ایران درباره حمله به کشتی اسراییلی