مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-01سياسي

دیوان محاسبات نمی تواند در بودجه غیر عمومی شهرداری نظارت کند


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ضمن قرائت گزارش کمیسیون در خصوص مصوبه نظام نامه انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری تهران، سازمان ها، - یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ضمن قرائت گزارش کمیسیون در خصوص مصوبه نظام نامه انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری تهران، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته و تابعه، گفت: قانونگذار پیش بینی برای اعمال نظارت دیوان محاسبات در بودجه غیرعمومی شهرداری نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان بررسی استفساریه شهردار محترم تهران در خصوص مصوبه نظام نامه انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری تهران ، سازمان ها ، شرکت ها و موسسات وابسته و تابعه گفت: پیرو ارجاع استفساریه در خصوص مصوبه نظام نامه انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری تهران، سازمانها، شرکت ها و موسسات وابسته و تابعه، موضوع در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یک فوریت این استفساریه با 16 رأی موافق پیش از این به تصویب رسیده بود که در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این عضو شورای شهر تهران گفت: این استفساریه در خصوص حدود نظارت بر عملکرد مالی شهرداری توسط دیوان محاسبات کل کشور پرسش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات نمی تواند در بودجه غیر عمومی شهرداری نظارت کند

دیوان محاسبات نمی تواند در بودجه غیر عمومی شهرداری نظارت کند