مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-01پزشكي

نوزادان کرونایی در البرز جان سالم به در بردند/شاه کلید «شیرمادر» کارساز شد


یک متخصص کودکان و نوزادان در البرز با اشاره به مزایا و منافع شیر مادر برای نوزادان و لزوم مقابله با مافیای شیر مصنوعی، گفت: تمام نوزادان کرونا مثبت در استان البرز با بهره گیری از شیرمادر از آنتی بادی لازم برخوردار شدند و موفق شدند کرونا را شکست داده و درمان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد زنوزی راد، متخصص کودکان و نوزادان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر و تشکر از جامعه رسانه به دلیل فرهنگسازی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی روزهای کرونایی، گفت: اگر خانواده ای برای نوزاد تازه متولد خود مراسمی نمی گیرد نشان از احترام آن خانواده و نوزاد و بستگان خود است، نوزاد سیستم ایمنی نسبتا ضعیف تری دارد و یک ویروس از 6 متری می تواند روی نوزاد تاثیرگذار باشد.

این متخصص نوزادان و کودکان با اشاره به اینکه خواص شیر مادر به قدری زیاد است که از ابتدایی ترین لحظات باید تغذیه نوزاد شود تا روز آخر شیر دهی، بیان کرد: مخالف شیر مصنوعی هستیم با مافیای رو به رشد این صنعت مقابله خواهیم کرد؛ این مافیا سعی دارد با القای افکار منفی و غلط در بانوان استفاده از شیرمادر را کاهش و شیرمصنوعی را جایگزین کند.

این پژوهشگر البرزی معتقد است که شیر مصنوعی یک دارو است و غذا نیست، با این تفاسیر باید برای گروه خاصی از نوزادان تجویز شود و مادر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزادان کرونایی در البرز جان سالم به در بردند/شاه کلید «شیرمادر» کارساز شد

نوزادان کرونایی در البرز جان سالم به در بردند/شاه کلید «شیرمادر» کارساز شد