مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-01اقتصادي

دو ویژگی دیوار که می تواند به کمک مشاوران املاک بیاید


تقریبا چند سالی می شود سایت دیوار امکانی برای بنگاه های املاک فراهم کرده تا آگهی های خود را با شناسنامه یک بنگاه رسمی منتشر کنند تا کسانی که دنبال خرید یا اجاره خانه می گردند راحت تر بتوانند به آگهی دهنده اعتماد کنند.

- تقریبا چند سالی می شود سایت دیوار امکانی برای بنگاه های املاک فراهم کرده تا آگهی های خود را با شناسنامه یک بنگاه رسمی منتشر کنند تا کسانی که دنبال خرید یا اجاره خانه می گردند راحت تر بتوانند به آگهی دهنده اعتماد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دیوار، هرکدام از بنگاه های املاک با ارائه مجوز خود می توانند پنل املاک در اختیار داشته باشند که امکانات خیلی بیشتری نسبت به آگهی دهنده های عادی در اختیار بنگاه های املاک می گذارد که از جمله آنها می توان به صفحه اختصاصی بنگاه در دیوار، امکان مدیریت مشاورانی که در بنگاه املاک مشغول به کار و ارسال آگهی هستند، استفاده از بسته های تخفیفی برای انتشار آگهی و استفاده از نردبان، امکان نردبان گروهی آگهی ها، دریافت گزارش مصرف، ارتقای راحت تر آگهی و همچنین پشتیبانی اختصاصی اشاره کرد.

هرچه باشد با اکانت شخصی نمی توان به اندازه یک کسب وکار فعالیت کرد و برای اینکه آگهی ها بازدید بیشتری داشته باشند، راحت تر و با هزینه کمتری بتوان آنها را ارتقا داد و از نردبان استفاده کرد، لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ویژگی دیوار که می تواند به کمک مشاوران املاک بیاید

دو ویژگی دیوار که می تواند به کمک مشاوران املاک بیاید