مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-01پزشكي

انتقاد تند رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سازمان بازرسی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد کرونا توسط دستگاه ها گفت: متاسفانه برخی از سازمان های نظارتی از جمله سازمان بازرسی استان با انشانویسی دستورالعمل هایی ارائه می دهند که قابلیت اجرایی شدن ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید شیرانی صبح امروز در آیین آغاز واکسیناسیون خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص کنترل و مدیریت کرونا بهترین دستورالعمل های جهان در ایران تدوین شد اما در خصوص اجرای این دستورالعمل ها ضعیف عمل شده است.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: اشتباه وزارت بهداشت در بحث مدیریت کرونا مسئولیت پذیری و اجرای تام تصمیمات بود در صورتی که در خصوص مدیریت این کرونا باید تمامی نهادها و ارگان ها پای کار می آمدند، اما این اتفاق به طور کامل رخ نداد و عملا کارهای اجرایی بر دوش مرکز بهداشت و دانشگاه افتاد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از سازمان های نظارتی از جمله سازمان بازرسی استان با انشانویسی دستورالعمل هایی ارائه می دهند که قابلیت اجرایی شدن ندارند و دانشگاه علوم پزشکی با وجود چنین سنگ اندازی هایی توانایی کنترل ویروس را از دست خواهد داد و شاهد ایجاد موج های جدید شیوع کرونا خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سازمان بازرسی

انتقاد تند رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سازمان بازرسی