مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-01حوادث

55 سارق در خرم آباد دستگیر شدند


55 سارق در این شهرستان دستگیر شدند.

- ، سرهنگ عباس دولتشاهی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت، موضوع به صورت ویژه به منظور شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: پس از یک هفته تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی مأموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی 55 نفر سارق شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی همگی دستگیر و به مقرهای انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: پس از انجام تحقیقات سارقان به 118 فقره انواع سرقت اعتراف، از سارقان مقادیری اموال مسروقه کشف، تعدادی از مالباختگان شناسایی و افراد دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ دولتشاهی عنوان کرد: در همه امور پیشگیری از وقوع جرم مطمئن تر، سهل تر و ارزان تر است پس می طلبد شهروندان ضمن رعایت همه اصول خود مراقبتی در بحث پیشگیری از وقوع سرقت ها با نصب تجهیزات ایمنی اعم از دوربین های مداربسته، دزدگیر و سایر تجهیزات ایمنی از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

وی هوشیاری مردم در برابر مجرمان را مهم دانست و از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 سارق در خرم آباد دستگیر شدند

55 سارق در خرم آباد دستگیر شدند