مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-01سياسي

رونمایی از دیوارنگاره المان شهدا در همدان


دیوارنگاره المان شهدا با عنوان آبروی محله شب گذشته با حضور شهردارهمدان و مدیرکل بنیاد شهید، سرداران سپاه، امیران ارتش و همچنین سرپرست و معاونین جهاد دانشگاهی همدان پرده برداری شد.

- ایسنا/همدان دیوارنگاره المان شهدا با عنوان "آبروی محله" صبح امروز با حضور شهردارهمدان و مدیرکل بنیاد شهید، سرداران سپاه، امیران ارتش و همچنین سرپرست و معاونین جهاد دانشگاهی همدان پرده برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردارهمدان در این آیین از برگزاری برنامه آبروی محله در تمامی محلات همدان تا دوسال آینده خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، پایگاه های بسیج محله، به اهالی محله اطلاع رسانی کرده و در نهایت برنامه در جلوی درب منزل شهید برگزار می شود.

عباس صوفی با بیان اینکه طراحی، ساخت و نصب این دیوارنگاره به مدت دوماه توسط مرکز خدمات تخصصی فناوری سفال استان همدان صورت گرفت، اظهارکرد: در صورتی که در یک کوچه چند خانواده شهید حضور داشته باشند برنامه به صورت مشترک اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان این مراسم سردار جعفری فرمانده سپاه استان همدان با بیان خاطراتی از شهدای حسینیه زینبیه و تقاضای ادامه این طرح در استان های دیگر از جمله خوزستان، از این اقدام شهرداری تمجید و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دیوارنگاره المان شهدا در همدان

رونمایی از دیوارنگاره المان شهدا در همدان